Het storyboard
Wat ga je beleven?
Organisaties die continue met de markt kunnen meebewegen en verbinding weten te leggen met hun klant blijven hun concurrentie voor. Maar hoe zorg je als organisatie voor de juiste klantbenadering? Het opmaken van een storyboard helpt je om klantgericht te kunnen communiceren.
Klantgericht communiceren vraagt om inzicht in veranderend klantgedrag. Welke contactmomenten zijn er, langs welke wegen en welke gesprekstechniek zet je vervolgens in?
'Het storyboard' leert je op de juiste momenten de juiste communicatieve vaardigheden toe te passen om zodoende echt waarde te kunnen toevoegen. Aan de hand van illustraties brengen we het klantprofiel en de klantreis in kaart en stel je een gericht communicatieplan op.
Vanaf € 125,00 per persoon excl. BTW
Informatie
Vanaf 8 personen
4 uur durende training
Locatie: op bijna elke locatie mogelijk
Vanaf € 125,00 per persoon excl. BTW
Inclusief
-
Trainer
-
Trainingsmateriaal
Bel ons op
085-7470476
Ma t/m vrij: 8:30-17:30 uur
Heb je vragen?

aanbevolen